Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Thomas Mahler mówi o ambicjach i przyszłości swojego największego projektu
RPG akcji No Rest for the Wicked trafiło do wczesnego dostępu ponad tydzień temu. Wielu graczy zdążyło już wypróbować tę produkcję od twórców popularnej serii Ori i podzielić się swoją opinią oraz pytaniami z samym szefem Moon Studios, Thomasem Mahlerem, który zareagował na nie wpisem w serwisie X.

Twórca zdecydowanie zaprzeczył, że po wydaniu wersji 1.0 porzuci tytuł. Jak zaznacza, będzie wprost przeciwnie. Studio ma plany na dalszy rozwój gry i już stworzyło dużo nowej zawartości, o której jeszcze w ogóle nie usłyszeliśmy.

Dalej deweloper porównał No Rest for the Wicked do Władcy Pierścieni. Mianowicie pełna wersja gry ma być odpowiednikiem pierwszej części trylogii – Drużyny Pierścienia. Po tej odsłonie nastąpiło jeszcze wiele przygód w Śródziemiu i podobnie ma być z omawianym RPG akcji.

No Rest for the Wicked jest jak nasz Władca Pierścieni. Aby dalej używać tej analogii, to, co zrobiliśmy do tej pory, przypomina testowanie pierwszych bitów. Wersja 1.0 będzie naszą Drużyną Pierścienia. A jak wszyscy wiecie, jest jeszcze wiele treści po tej części – powiedział Thomas Mahler.

Następnie twórca jasno przekazał, że rozwój No Rest for the Wicked będzie trwał przez kolejne 5-10 lat. Ten projekt ma być swoistym „opus magnum” Moon Studios i przyczynić się do rozwoju całego gatunku action RPG .

Warto też dodać, że w kolejnym wpisie Mahler wymienił najpilniejsze rzeczy do poprawy w grze – wśród priorytetów jest choćby zarządzanie ekwipunkiem. Poza tym poprosił graczy o wystawienie pozytywnej recenzji dla No Rest for the Wicked na Steamie.

Źródło:
Maciej Gaffke - GRY-OnLine
Klemens
2024-04-28 18:39:35
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow